Yderligere informationer

Vi har opstillet en række relevante yderligere informationer herunder. Hvis du ønsker informationer der ikke er beskrevet herunder er du velkommen til at kontakte os. Vores kontakt informationer finder du ved at klikke her.

Support:

Vi tilbyder telefon-support alle hverdage fra 08.00 – 17.00. Derudover svarer vi e-mails alle dage. Har du specielle ønsker, kan vi tilpasse supporten efter dine ønsker, på særskilt aftalegrundlag. Kontakt os for yderligere information.

Opfølgning:

Når du bliver kunde hos os, vil du opleve, at vi ønsker, du skal have den bedste udnyttelse af systemet. Derfor vil vi løbende lave opfølgning, hvor vi vil kontakte dig eller dine udvalgte medarbejdere for at skabe de bedst mulige betingelser for, at brugbarheden og funktionerne i systemet også bliver udnyttet optimalt af dig/Jer.

Service:

Når du bliver kunde hos os, er service en del af vores ydelse. Således vil der ikke optræde ekstra-betaling for opdatering af funktioner i din arbejdsplatform. Er der kommet nye funktionsmoduler, siden du blev kunde, vil vi oplyse dig om disse nye muligheder og skabe en dialog om dine behov i forhold til disse.

Når vi opdaterer systemet med evt. nye elementer i platformen, vil denne integration altid blive varslet i god tid samt pågå i de perioder, hvor systemet benyttes mindst – for at skabe mindst mulige gener for vores kunder. Hvis yderligere information om service-pakken ønskes er du velkommen til at kontakte os pr telefon eller mail. Informationerne finder du ved at klikke her.

Pakke-versioner og priser:

Vi tilbyder følgende standard-pakker: Light, Light-Plus, Medium, Complete og Complete Plus.

Vores pakke-versioner bliver løbende udviklet, til at indeholde endnu flere funktioner. Derfor kan der forekomme prisreguleringer. Ved allerede indgåede aftale-grundlag, vil disse dog kun blive indeksregulerede 1 gang om året. Find yderligere informationer om vores pakkeløsninger ved at klikke her.

Introduktion, læring og uddannelse:

Når du bliver kunde hos os, stiller vi introduktion, læring og uddannelse til rådighed afhængig af dit behov og pakkeversion. Vi har den største interesse i, at du og dine medarbejdere bruger systemet fuldt ud for at skabe den størst mulige nytteværdi for dig og din virksomhed. Forinden at du bliver kunde, vil du modtage et tilbud fra os ud fra de behov, du har oplyst. I dette tilbud vil der konkret fremgå mængden af introduktion, læring og uddannelse. Du kan altid kontakte os for at indgå en aftale omkring ekstra-uddannelse af eksempelvis nye medarbejdere eller samarbejdspartnere.

Login:

Der er flere metoder til at tilgå systemet. Der kan linkes fra din egen hjemmeside eller en evt. projekthjemmeside, som vi også kan udføre og integrere ind i systemet med flere indbyggede funktioner. Du kan også benytte dig af vores login-hjemmeside, som findes flere steder; blandt andet her på siden i toppen, hvor der vises et “lås-ikon”.

Hvis du ønsker yderligere informationer om ovenstående punkter er du velkommen til at kontakte os. Vores kontakt informationer finder du ved at klikke her.

iStock_000016038131LargeiStock_000013712752Medium